2013. február 1., péntek

27. fejezet

-Mr. Horan sajnos nem terhelheti a lábát 1 hónapig.
-Ez azt jelenti, hogy nem koncertezhet?-kérdezte Zayn.
-Sajnálom.-mondta az orvos.
Lili arca elsápadt. Én odaszaladtam és megszorítottam a kezét.
-Nem lesz semmi baj.-mondtam.
-De....
-De?-kérdeztem vissza.
-De úgy volt, hogy most fogom bemutatni anyuéknak.
-Sajnálom.
-Ezt nem értheted. Apu nagyon szigorú ember és áldását kell hogy adja a kapcsolatunkra. Ha ez nincs meg, vége.-mondta elkeseredetten.
-Ez furi. Na mindegy, ha ez a szabály, akkor hívd fel ANYUKÁD, hogy ez történt és el kell halasztani a találkát.
-Rendben. Most meg is teszem!-mondta határozottan.
Ezzel elvonult telefonálni. Én odamentem Harry-hez és megpusziltam. Ő rámnézett és mosolygott, jelezve, hogy minden rendben.
Niall felébredt. A srácok és Niall családja bement. Mi a csajokkal kint vártunk. Beszéltem Danielle-el. Nagyon kedves lány! Jó a humora! Bekapcsolódott El is, de Lili...Lili csak ült magába roskadva. Ez rosszat jelentett. Odamentem hozzá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése