2013. február 21., csütörtök

32. fejezet

-Úristen! Baj van?-kaptam fel a telefont.
-Nem, dehogy! Megtisztelés, hogy Úristennek szólítottál!-mondta röhögve.
-Hülye...Akkor miért hívtál?-kérdzetem.
-Valójában van egy kis bibi...terhes vagyok.-mondta. Ahogy meghallottam, nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Egyszerűen lesokkoltam. Boldog is voltam, meg nem is. Boldog voltam, mert kb. egyszerre estünk teherbe.
-Jajjj! Tök jó!-tört ki belőlem.-Mennyi idős?
-4 hónap.-mondta. Akkor csak 1 hónap van köztünk. Király! Észre vettem, hogy kicsit meghízott, de nem voltam benne biztos, mert utoljára Pesten taliztunk.
-Már tudod, hogy fiú vagy leányzó?-kérdeztem kíváncsian.
-Nem.- mondta. Hallottam valami szomorúságot a hangjában.
-Baj van?-tudakoltam.
-Igen. Niall nem tudja. Azt hiszi, hogy meghíztam. Úgy tudom, ő még nem szeretne gyereket. De én igen. Ezért nem mentem ultrahangra. Ezért nem tudom a nemét...De én fiúnak érzem. Erős!-mondta és hallottam a vidámságot benne.
-Miért nem mondod el neki? Már úgy se vetethetitek el! És miért akadna ki?
-Nem tudom.
-Most AZONNAL elmondod neki!
-De...de...-szabadkozott.
-MOST! Vagy bajok lesznek!-mondtam komolyan, de nem bírtam ki röhögés nélkül.
-Jó. Behívom a szobába. Nem! Nem tud járni...inkább bemegyek a szobába hozzá. Majd ha elmondtam, visszahívlak.
-Rendben!! Juj! Izgulok!-mondtam.
Lerakta. Odafordultam Harry-hez.
-Lili terhes.-mondtam.
-Mi van?! Ő is?! Jesszus! Ennyi szarost!-szólt Harry szórakozottan.
-Ja. De Niall nem tudja. Most fogja elmondani neki. Mindjárt hív.
-Ez gáz.
-Miért?
-Mert Niall nem szeretne gyereket. Hanyadik hónap?
-4. Szóval már nem lehet elvetetni.-szóltam szomorúan, válaszul Harry kijelentésére.
-De, akkor most mi lesz?-kérdezte.
Erre megszólat a What Makes You Beautiful a telómról. Leesett, hogy a hugi állította át a csengő hangom. Lili volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése