2013. február 25., hétfő

35. fejezet

Niall állt az ajtóban egy csokor virággal a kezében. Lili először lesokkolt, majd egy laza mozdulattal adott egy pofont Niall-nek és becsapta az ajtót. Kiszaladtam. Lili zokogva ült a kanapén. Az ajtó üvegén kersztül láttam, hogy Niall még mindig ott áll. Kinyitottam az ajtót, intettem Niall-nek, majd miután ejött bekulcsoltam az ajtót.
-Na most elég. Addig nem megy innen senki, ameddig ki nem békültök.-szóltam határozottan.
-De 3 óra és indul a gépem. Szóval itt az idő pakolni.-mondta Lili.
-Jó. Szia.-mondta Niall sértődötten.
-Ha így állunk, akkor szia Niall. Kérlek menj innen.-mondtam.
Niall felállt, Harry kikulcsolta neki az ajtót és kiengedte. Ez után Lili elment pakolni. Én nem követtem, de Harry igen.
-Szégyelld magad. Azt hiszed, hogy az életed egy szappanopera? Hogy minden mindig magától jóra fordul?-mondta Harry.
-Hallod, 1. mi a szent jó isten bajod van velem? 2. Miért szólsz bele az ÉN életembe?
-Tudod, az egyetlen szerelmemet, a gyengébbek kedvéért a feleségemet, teljesen kikészíted! Ideszervezzük Niall-t, a nagy békülést, ide jöhetsz a házunkba, mindent megteszünk és TE elcseszed!
-Basszus, idefigyelj. Halvány lila gőzöd sincs, hogy min mentem keresztül az eddigi életemben. Ha majd tisztában leszel vele, akkor tárgyalhatunk.
-Avass be!
-Nem szeretnék róla beszélni.
-De mondjad már.-akadékoskodott Harry.
-Fogd már fel, hogy nem szeretnék róla beszélni!-mondta Lili és zokogásban tört ki.-jó. Légy boldog! Amikor megszülettem, az édesanyám kitett az utcára és 3 éves koromig utcalányok neveltek. Majd rendőrök találtak rám náluk. Ők mentek a börtönbe, én pedig az árvaházba. Ott fogadtak örökbe a mostani szüleim. Tessék. Így jó?! Most ossz ki légyszi!
-Jó. Ennyi elég volt. Szia. Köszönöm, hogy elmesélted.
Harry odajött hozzám, megölelt és azt mondta, hogy valóban segítenünk kell neki. Már késő. Ki kellett vinni a reptérre. Mikor elváltunk, Lili megölelt és mindent megköszönt, pár könnycsepp kíséretében. Hazaértünk, Harry-vel kiveséztük a témát és a repülőgép felszállása után 3 órával Lili írt egy SMS-t: "Itt van."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése