2013. február 11., hétfő

30. fejezet

-Hát fiatalok, ha hiszitek, ha nem, ez egy kis hercegnő!-szólt kedvesen az orvos. Megjegyezem, eddigi itt tartózkodásunk óta, ez volt a legszimpibb pillanata...
-Istenem! Nagyon örülök!!!!-mondtam. Harry csak nézett engem mosolyogva, de nem szólt semmit.
-Kisasszony, tessék megnyugodni, mert berezeg az ultrahangos kép!
-Rendben...Szívem, baj van?-kérdeztem aggódva.
-S-semmi baj sincs...cs-csak, nem tudok megszólalni a boldogságtól!-mondta, és legurult egy könnycsepp az arcán.
-Jaaj! Istenkém! Te...-szóltam és gyengéden megsimogattam az arcát. Eközben a doki a trutyit törölgette a pocimról. Harry hozzám bújt és megpuszilta a kezemet. Én beletúrtam a fürtjeibe.
-Remélem a te hajadat örökli!-mondtam nevetve.
-Én meg remélem, hogy a te szemeidet...meg az orrodat...meg a füledet, a szádat, az arcodat, a kezeidet meg a lábaidat!-mondta, és a szemembe nézett.-Remélem olyan lesz, mint Te!
-Remélem, hogy olyan lesz, mint mindkettőnk!-mondtam.
-Khmkhm...nem szeretném megzavarni a családi idillt, de itt vannak a felvételek, a tudnivalók, meg tudják...a szokásos...ami a Dr. House-ban is látnak.-szólt az orvos lekezelően.
-Oké. Oké.- Felálltam és lehúztam a pólóm.
Felkaptuk a cuccokat, mindent kifizettünk és elrendeztünk, majd elindultunk.
-Mi legyen a neve?-kezdtem bele.
-Hm. Lacey?-kérdezte Haz.
-Egész jó! De írjunk listát! Várj...asszem van nálam toll meg papír. Hoztam, hátha valami olyan infót kapunk amit fel kell írni...meg is van! Szóval Lacey, Hope?
-Zsír. Angelina?
-Az olyan, mint ha Angelina Jolie-ról neveztük volna el...-mondtam.
-Hát...jó csaj!
-Hé!-mondtam nevetve.- Na, akkor...Tamara?
-Nekem nem jön be...
-Louise?
-Ez tetszik! Írd fel!
-Igenis főnök!-mondtam.
Még cirka 15 nevet írtunk fel, majd hazaértünk, és nem sokkal rá döntöttünk is...

1 megjegyzés:

  1. Miért most hagyod abba?! Ajánliokm, hogy minél előbb hozd sz újat, amúgy meg, mi az, hogy Harrynek nem tetszik a Tamara, mint név?

    VálaszTörlés