2013. február 24., vasárnap

34. fejezet

-Elindultam busszal ide, de eltévedtem, így le kellet szállnom róla és gyalogolnom kellett. Követtem a táblákat idáig. Közben elkezdett esni az eső. És valahogy ide keveredtem.
-Miért nem szóltál? Harry elment volna érted!-néztem Harry-re aki egy eléggé erőltetett mosolyt csalt az arcára, miközben bárgyún mosolgott.
-Aha. Látom mennyire szívesen...-mondta Lili röhögve.
-Ajj! Csak játsza az eszét! Még nem ismered eléggé....-mondtam és Harry-hez bújtam.
-Naja.-mondta Harry és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Annyira jó, hogy ilyen jól kijöttök!-mondta Lili elkeseredve.
-Ti is ki fogtok békülni!-mondtam.-Harry már beszélt a fejével!
-Tényleg?-mondta Lili és felcsillant a szeme.
-Ja.-mondta Harry a szokásos "Unlak, fogd fel!" hansúllyal.
Lilit betámogattam a vendégszobába, és ameddig lezuhanyzott, addig én kipakoltam a ruháit. Volt ott minden, csak terhes ruha nem. A legtöbb, a csipkés tanga bugyiból volt. Értem már Niall szenvedélyességének legfőbb okát. Na mindegy. Nem fogom elítélni. Nem is ismerem annyira. Szegényt úgy sajnálom, mert 1. terhes, 2. kidobta a pasija, 3. idegösszeomlás szélén van a férjem egyik legjobb barátja miatt. Szóval segíteni fogom. Lili egész este ébren volt és sírt. Amikor megelégeltem, bementem a szobájába és leültem mellé az ágyba. Megsimogattam a hátát, mint egy anyuka a tini gyermekét, akivel szakított az x. "diákszerelme". Reggel Haz benyitott a szobába és Lilivel egymást ölelve feküdtünk az ágyban. Felkeltett minket, mert Anne csinált reggelit. Reggeli után, Harry-vel bementünk a babaszobába bútort tologatni. Vagyis én vezényeltem, Harry tologatott. Egyszer csak csengettek. Kiordítottam, Lilinek, hogy nyisson ajtót. Megtette.

3 megjegyzés:

  1. Harry miert nem birja Lilit?:o Es Lili miert ilyen fura ? :o marmint. olyan mintha ribis lenne.. . . .

    VálaszTörlés
  2. Harry miert nem birja Lilit?:o Es Lili miert ilyen fura ? :o marmint. olyan mintha ribis lenne.. . . .

    VálaszTörlés