2013. február 23., szombat

33. fejezet

-Mesélj!
-....hüpp....hüpp-hangzott a válasz.
-Sírsz?-kérdeztem.
-Ühüm...-szólt sírást visszafojtva.
-Mi történt?
-Hát...hazaköltözöm. Összevesztünk...nagyon.
-Jesszus! De mit mondott? Vagy hogy volt?
-Megmondtam, ő azt mondta, hogy nem áll erre készen, én azt mondtam, hogy de már késő, erre ő hogy cseszd meg miért nem szóltál, erre én hogy azért mert tudtam, hogy te nem akarod, de én igen, erre ő ez szemétség volt, erre én elkezdetm sírni és azt mondtam, hogy hazaköltözök és ő meg azt, hogy jó.
-Harry sosem tett volna ki az utcára. Ugye?-odafordultam és éppen egy vajas kenyeret majszolva kérdezett vissza egy "Mi van?"-nal.-Mindegy.
-Én sem néztem ki Niall-ből.-mondta Lili és mivel ki volt hangosítva, Harry teli szájjal helyeselt.
-Borzasztó. Ha szeretnéd, ameddig nem foglaltál repjegyet, maradhatsz nálunk!-ajánlottam fel, és Harry elkezdett "nem"-et formálni az ajkaival.
-Megköszönném!-mondta.-Az jó, ha még ma este átmegyek?
-Persze! Szeretettel várunk!-mondtam.
-Oké, akkor este!
-Akkor este...-mondtam és letettem a telefont.
-Miért?-kérdezte Harry szenvedve.
-Mi miért?
-Miért kellett idehívni?
-Talán, mert terhes és az idióta pasija kitette az utcára?-kérdeztem vissza szemrehányóan.
-Ahha....Szóval Niall idióta, mi? Azért idióta, mert nem szeretne még gyereket és a Lili nem mondta meg neki időben, hogy terhes? Hm?
-Igaz. Lili a ludas. Elismerem, de akkor sem így kellett volna lereagálnia.
-Ebben neked van igazad. Beszélek Nialler fejével.
Haz felhívta Niallt és 1 órán keresztül eszéltek. Addigra Anne megfőzte az ebédet (zöldség leves, fish and chips), megebédeltem. Mikor Harry kijött a szobából, elmesélte a történéseket. Niall zokogva beszélt Harry-vel, hogy mit rontott el, és hogy Lili álmai nője és nem tudná elviselni ha most elvesztené. Haz beszélt a lelkével, megmondta, hogy Lili ide jön mielőtt elutazik Magyarországra, és ha akarja, meglátogathatja a békülés alkalmából. Niall beleegyezet és holnap át fog jönni. Délután Harry-vel megnéztük az Anna Karenina-t a moziban, jót bőgtem rajta, hazajöttünk és vártuk Lili érkezését. Kopogtak az ajtón. Lili volt az, de csurom víz volt és zokogot. Az tény, hogy esett az eső, de az kb. 2 órája volt. Beinvitáltam a házba és megkérdeztem mi történt...

1 megjegyzés: