2013. február 9., szombat

29. fejezet

Lili felállt, és elrohant. A szemmemel követtem. Akkor láttam meg Lili egész családját. Az apukája is ott volt. Annyira megérintett, hogy 1-2 könnycseppet is elhullajtottam. Nagyon aranyosak voltak! Intettem Harry-nek a kórterem ablakán keresztül, hogy jöjjenek ki, és akkor bementek Liliék. Láttam Lili arcán a boldogságot! Ettől teljesen átmelegedett a szívem! Hirtelen Harry átkarolt hátulról és a fülembe súgta, hogy "Szeretlek". Én pedig megfordultam és egy hatalmas Teletubbie ölelést adtam neki! Percekig öleltük egymást, de végül Zayn zavarta meg a hangulatos pillanatot.
-Bocsika, de Harry, nincs véletlen egy zsepid? Peznek folyik az orra.
-Hm. Megnézem.-válaszolt Haz.-Meg is van!-húzott elő egy csomag zsepit.
-Köszi!-szólt Zayn.
-Szivi.-mondta Harry.
Lassan elindultunk haza.
Hazaérkezésünk pillanatában, nagyon rosszul lettem...összecsuklottam, de Harry elkapott. Bevitt a házba, lefektetett a kanapéra. Anyuék körbeugráltak. Anne arrébb tessékelte őket, addig Harry felhívta az orvos ismerősét, de szerencsére elvileg ez csak a terhességgel járt együtt. Azt is mondta, hogy bemehetnénk hozzá protekciósan röntgenre és így a baba neme is kiderülhetne végre. Másnapra beszéltük meg, mert már nagyon elfáradtam.
Reggel, kipattantak a szemeim. Rögtön felöltöztem és Harry-t is keltegettem. Csináltam palacsintát reggelire a családnak és meg is terítettem. 1 órával később ébredtek, így a kaját újra kellett melegíteni, de ugyanolyan kedves gesztusnak vette mindenki, mintha friss lenne. Miután befaltuk, Harry-vel kocsiba ültünk. Röpke 15 perc alatt ott voltunk. Szép kis magánrendelő volt. Falai fakó zöldek voltak. Tudjátok, mint egy betegszobában. Bekopogtattunk az ajtón. Egy kedves nő nyitott ajtót. Valószínű ő az orvos felesége. Bevezetett minket a házba. Elmentünk az emeletre és egy zöld ajtó előtt álltunk meg. Benyitottunk. Egy szimpatikus fickó ült bent. Láttam az ultrahangos készüléket is. Furcsa volt újra látni. A férfi azt az utasítást adta, hogy hajtsam fel a pólóm. De, ez nem vicc...tényleg úgy mondta, mintha egy katonát utasított volna rendre. Felfeküdtem az asztalra. A férfi, eper illatú trutyit nyomott a hasamra. Hideg volt, de mégis kellemes. És akkor elkezdte azt a görgős micsodát forgatni a hasamon. Mi csak árgus szemekkel bámultuk a monitort. És akkor megláttuk őt!
-Mi a neme?-kérdezte Harry. Ekkor az orvos mosolyogva felénk fordult...

2 megjegyzés:

  1. ...és akkor kiderült, hogy a gyerek hermafrodita. de most komolyan, miért itt hagytad abba?

    VálaszTörlés