2013. január 20., vasárnap

26. fejezet

-Srácok! Van egy rossz hírem! Niall kórházba került!-kezdte Anne.
-Úristen!-mondtuk kórusban.
-Mi történt?-kérdeztem aggódóan.
-Összeesett az utcán. Szerencsére csak leesett a vércukra, de a térde a járda patkájához ütődött és elszakadt a térdszalagja. Meg kellett műteni.-hangzott a válasz.
-Azonnal be kell mennünk hozzá! Hol van?-kérdezte Harry.
-Londonban. 2 óra kocsival.-mondta Anne.
-Most induljunk! Elég ha ketten megyünk.-mondta Harry és rám nézett.
-Oké. Mindjárt felöltözök.-mondtam.
-Siess!-szólt Harry.
Kb. 10 perc múlva el is indultunk. Én vezettem, mert Harry ilyen idegállapotban nem tudott. Nekem csak tanuló jogsim van, de Harry nagykorú, ezért nem kaptak volna el a rendőrök. 2 óra után megérkeztünk. Zayn és Perrie, Louis és El már ott voltak. Liam elvileg úton volt már. Ott volt Lili is. Ő fal fehér volt és fel-alá járkált. Niall a kórterembe volt, de nem lehetett bemenni hozzá. Megpróbáltam Lilivel beszélni.
-Nyugi, semmi baj sem lesz!-kezdtem.
-De....de....nagyon izgulok.....
-Már jól van. Senki sem halt még meg egy térdszalag műtétbe!
-De annyira rossz volt látni ahogy rosszul lett! Majdnem szívrohamot kaptam.
-Gondolom! De nyugodj meg. Már nincs gond.
-Megpróbálok.
Kijött a doki, miközben Liam is megérkezett. Sajnos rossz hírt közölt velünk...

2 megjegyzés: