2013. január 14., hétfő

25. fejezet

Fú! Ez hihetetlen! Felhívtuk a srácot és Luca (a húgom) 1 órán keresztül beszélt vele a hálószobánkban! Addig mi Harry-vel sátrat vertünk az ajtó elé. Végül kijött és az arca ki volt virulva! Behívott minket a szobába és az ajtót kulcsra zárta. És mesélt:
-Hát úgy kezdődött, hogy meglepődött, hogy egy külföldi számról hívtam. Megkérdezte, hogy hol vagyok, meg hogy miért hívtam. Elmeséltem, hogy itt vagyok. És elkezdtem a dadogást, miközben azon gondolkoztam, hogy moondjam-e azt amit Harry mondott. És úgy döntöttem hogy igen. Elmondtam. Elmondtam, hogy szerelmes vagyok belé. A reakciója az volt, hogy ez kölcsönös. Istenem, de örültem! És erről beszéltünk végig és abban maradtunk, hogy amikor hazaértünk, talizunk. -mesélte izgulva. Én meg buzgón fordítottam Harry-nek.
-Ez nagyon szupi!-mondtam.
-Az. És mi a srác neve?-kérdezte Harry.
-Dani.
-Hm...nekem is volt Dani nevű pasim! Asszem az első!-mondtam.
-Király...-szólt Harry és megvetően rámnézett.
-Most mi van? Hogy hívták a te első csajod?-kérdeztem vissza.
-Florence, Anne, Taylor, Mary, Polly, hm...asszem Chloe.
-Na! Most hogy kvittek vagytok, térjünk vissza az eredeti témához. Mutassak Facebook-on képet róla?-mondta a hugi.
-Aha!-vágtam rá.
Hát be kell valljam, nem egy nagy szám....helyes gyerek, de Harry 1000x jobb. A képen, Dani egy csőgatyában és egy ingben állt egy betontér közepén. Ja! És volt rajta egy sötétkék fullcap. Fekete a haja(már amennyi látszott), kék a szeme. Egy igazi szép fiú a kis csajoknak! Harry tök cuki volt, mert azt mondta, hogy ha megbántja Lucát akkor agyon gyepálja. Erre azt modtam, hogy nincs rá szükség, hiszen én is jó karban vagyok még,de a 3. hónap után azt csinál, amit akar! Luca egy karakteres lány. Tudja mit akar. Nem lesz ezzel gond! Miközben nagyban veséztük a témát, Anne hirtelen betoppant a szobába...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése