2012. november 29., csütörtök

21. fejezet

Amióta azzal a kislánnyal találkoztam, azóta csak Darcyra tudok gondolni. Például már 2. éjszakája álmodtam róla. Legalábbis szerintem róla. Az első este, azt álmodtam, hogy Darcy egy szoba közepén ül gügyög és Harry simogatja a fejét és közben int nekem, hogy jöjjek én is. Oda megyek és erre Darcyt fokozatosan látom felnőni. Második este, pedig az volt az álmom, hogy Harryvel öregek vagyunk és ülünk Harryék nappalijában egy-egy karos székben. Erre a felnőtt Darcy belép a szobába, mint valami angyal...gyönyörű volt! Mikor felkeltem, lerajzoltam a kicsi és a nagx Darcyt...Ezek után elmeséltem mindent és a rajzokat is megmutattam Harrynek és azt mondta, hogy próbáljuk meg mégegyszer ezt a gyerek témát, de most tudatosan! Mondtam okés. Elvileg ma este lesz az #1 próba! :D Ha nem jön össze akkor, addig próbálkozunk nap mint nap, ameddig össze nem jön! :) Remélem Darcy2 olyan gyönyörű lesz, mint a rajzokon! :)



1 megjegyzés: