2012. november 25., vasárnap

20. fejezet

Hát...elutaztunk. A fiúk elég érdekesen viselkednek, de nem idegesitőek hanem cukik! Mindig megkérdezik, hogy hogy vagyok, meg hivnak mindenhova, hogy ne legyek egyedül. A legkedvesebb Harryn kivül, Zayn. Vele nagyon sokat beszélgetek és egy csomó mindent mesél Perrie-ről, meg a családjáról, a szokásairól. Nagyon érdekesek, mert ez a muzulmán életvitel, különösen meginditó. Az a szigorú, de mégis laza szabályzat nagyon izgalmas. Azt is elmesélte, hogy azért festetett egy szőke tincset a hajába, mert Perrie-nek is szőke a haja és ha távol vannak egymástól, akkor mindig az a tincs képviseli őt. Szerintem ez olyan cuki! Lehet, hogy én is festetek majd egy sötétbarna tincset a hajamba. :)) Az első koncert jól sikerült. Rádöbbentem, hogy milyen furcsa dolgokat csinálnak a rajongók, illetve a nem rajongók. Alapból nem is értem, hogy minek jönnek el 1D koncertre az ok, akik nem is szeretik őket! Például ilyen dolgokat csinálnak: Egy csaj levette az "I LOVE NIALL" feliratos pólóját amire rá volt irva a neve és a twitter cime majd feldobta a szinpadra Niall lába elé, Egy "nem rajongó" hozzá vágott egy Zayn-babát amire egy férfi nemiszerv volt rajzolva  alkoholos filccel, a megformázott fiúhoz, Egy másik lány pedig egy Batman-es melltartót dobott Liam fejére! Ez már mindennek a teteje volt nálam! De a fiúk elmondták a koncert végén, hogy ez még semmi...Ekkor elsápadtam, annyira elkalandozott a fantáziám, hogy miket csinálhatnak! Mikor a fiúk kimentek autogramot osztani én Harry-vel tartottam. Egy kislány, aki a plüss babáját szorngatta odajött hozzám:
-Hallottam, hogy te vagy Harry felesége. És azt is hallottam, hogy meghalt a kisbabátok. Nagyon büszke vagyok rád, hogy kibirtad ezt a fájdalmat és azért is, hogy egy hiresség mellett igy ki tudsz állni! Nekem te vagy a példaképem!-erre elkezdtem könnyezni- Kaphatok egy autogramot?-erre az orrom alá dugott egy újságcikket amiben én szereplek és egy tollat.
-Persze! Hogy hivnak? 
-Darcy Heart.-erre eltörött a mécses.
-N..na...nagyon ör...örvendek a szer...szerencsének! A babád is kér autogramot?-aláfirkantottam.
-Igen!!! Ő Sophie! Leforditottam a nevet angolra és ezért lett ez a neve! :)
-Köszönöm, hogy  rólam nevezted el!-aláirtam újból, Sophie névre. 
-Ez csak természetes!- megölelt és elment. 
Mikor eltűnt a kislány a tömegben, Harry átölelt és odasúgta: Szeretlek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése