2012. november 4., vasárnap

17. fejezet

Kijöttem. Beszéltem. Semmi. 1 hét után beszéltem először, Harry-n kívül  emberekkel. Jó volt. Úgy érzem majdnem feldolgoztam. Anyut fehivtam. Elmesélt valamit: 
-Kicsim, az a helyzet, hogy tudom mit érzel.
-Honnan? Nem hiszem, hogy engem elvesztettél!-mondtam szórakozottan és átfutott az agyamon, hogy mi van ha előttem már volt gyerekük?
- Nem rólad van szó. Hanem Petráról. Petra akkor fogant amikor még 16 éves voltam. Nem apukád volt az apja. Hanem egy Dávid nevű srác. Mindegy....szóval az történt, hogy 16 voltam és nem akartam anyuka lenni még. De a nagyanyád erőltette. Így hát megtartottam. 12 hetes terhes voltam és megállapították, hogy lány és hogy.....hogy beteg. És nem lehet megmenteni....vagy halva születik, vagy elvetetem. Elvetettem. Ő lett volna a nővéred aki 4 évvel idősebb lett volna nálad. 
-Úristen.....
-Ennyit szerettem volna mondani. Most viszont le kell tennem. Szia.
-Sz..szia
És ez volt a nap sokkoló híre. Horváth Zsófia tudósítását hallhatták Holmes Chapleből.... ://

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése