2012. szeptember 2., vasárnap

8. fejezet

Végül is a mozi, otthoni lett! :) Megnéztük az Igazából Szerelmet és nagyon sokat beszélgettünk. Aztán elmentünk sétálni a Duna partra. És Harry-vel elkezdtünk beszélgetni:
-Figyelj...el kellene utaznom a fiúkkal.-mondta.
-Ne csináld ezt velem!-mondtam és elkezdem sírni.
-Várj! Még nem fejeztem be! Az a helyzet, hogy nem megyek 1 feltétellel, hogy te a turné végén 1 hétre kijössz velem Holmes Chapel-be, hogy bemutassalak a családomnak, meg, hogy elintézzem a dolgaimat!-mondta és eleredt az eső.
-Istenem! Mi jót tettem? Persze, persze, hogy kijövök veled, de te beszélsz anyuékkal! :)
-Hogyne!-mondta és megcsókolt hosszan a szakadó esőben.
Aztán hazafutottunk és megbeszéltük az utazós dolgot:
-Mikor kéne mennünk?-kérdeztem.
-Háát...2 hét...-mondta.
-Ok. Anyuék csak este jönnek haza, szóval sajnos itt kell maradnod! :$
-Jajj, de kár!-mondta és elvonultunk a szobámba.
Miután végeztünk, Harry elvitt ebédelni a bandával és a barátnőikkel. Jól összehaverkodtam Lilivel! Az ebéd többi részészében Lilivel beszélgettem, miközben Harry átkarolt. Estig a társasággal voltunk és utána Harry hazavitt és beszélt anyuékkal. A beszélgetés után Harry-vel leültünk és megkérdeztem, hogy mi volt:
-Elengedtek, de csak 4 napra!
-Miért mondod így? Ennyi idő nem elég?
-De, csak kevés...És én csak 1 hét után tudnék veled hazajönni.
-Az gáz, mert nem merek egyedül hazajönni.
-Nem egyedül jönnél! Lili is akkor jönne haza! Szervezhetnénk úgy, hogy ugyanazzal a géppel jönnétek egymás melletti üléseken! Én fizetem a jegyeket!-mondta és elpirult az izgalomtól.
-De cuki vagy, istenem! :)
A beszélgetés után Harry hazament.

3 megjegyzés:

  1. Jó lett kövit:) Elolvasnád az én blogomat is kérlek: http://czinevani3005.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. beleolvasok :) dolgozom a kövin, nem sokára jön! :) A One Direction rajongó ismerőseidnek megtudod mondani, hogy jó a blog? mert kell a népszerűsités... :)

    VálaszTörlés
  3. persze mondom... és ha te is megtudnád mondani az 1D ismerőseidnek megköszönném:)))

    VálaszTörlés