2012. szeptember 23., vasárnap

10. fejezet

Nagy gáz van. Az a helyzet, hogy megcsináltam 'biztonsági okokból' a terhességi tesztet....és....terhes vagyok. Nem tudom hogy mondjam el anyuéknak, vagy Harry-nek. Azt sem tudom, hogy örüljek, vagy ne. Azt se, hogy megtartsam, vagy ne. Beszélnem kell Harry-vel.
-Harry! Harry! HARRY!-ordítoztam körben a házban, mint egy rossz horrorfilmben.
-Tessék!-mondta.
-Beszélnünk kell...-mondtam eléggé lehangolóan.
-Rendben. Miről?-kérdezte, de nem kapott választ addig ameddig ki nem értünk a kertbe, ahol már igencsak érződött, hogy Szeptember van.
-Az a helyzet, hogy terhes vagyok.-mondtam.
-Hű. Basszus. Bocsánat. Nem akartam neked rosszat.-mondta lassan.
-Nem tudom mi legyen. Hogy mondjam el anyuéknak?- kérdeztem tanácstalanul.
-Úgy ahogy nekem és utána 1-2 mondatot hallgass végig. hogy mi a reakciójuk. Ha rossz akkor az 1-2 mondat után tedd le a telefont, ha jó akkor hallgasd végig őket.-mondta és én helyeseltem.
Felhívom őket:
-Haló?
-Szia anyu! Ott van apu is?
-Szia kicsim! Igen, miért?
-Hangosíts ki!
-Oké, várj 1 percet! Megvan mondhatod!
-Az a helyzet, hogy megcsináltam a terhességi tesztet és pozitív lett.
-Mi van? MI?! Úristen!-mondta anyu.
-Esküszöm, hogy annak a srácnak puskaport őrölök a golyóiból!-mondta apu.
-Jajj ne csináld már!-mondta anyu apának.-Szerintem tök jó! Csak nem ilyen fiatalon.
-Igen. Ez az.-mondta apu helyeselően.
-Mit csináljak? Elvetessem?-kérdeztem.
-Szerintem ne, de akkor nem lehet belőled semmi. És csak abban az esetben tarthatod meg ha Harry veled marad.
-Beszélek vele. Majd hívlak. Sziasztok!-mondtam.
Leraktam a telefont és elkezdem sírni. Oda jött hozzám Harry és beszéltünk erről a dologról. Miután elmondtam, hogy anyuék mit reagáltak, Harry letérdelt elém és egy selyemkötésű dobozkát húzott elő a zsebéből.
-Zsófi...tudom, hogy még csak 2 hónapja járunk, de ha nem lett volna a baba, akkor is most kérdeztem volna meg, hogy: Zsófi, leszel a feleségem?-kinyitott a dobozt és egy gyönyörű türkiz köves fehérarany gyűrű volt benne.
-Igen-mondtam és a sírástól elcsuklott a hangom.
Harry felhúzta a gyűrűt az ujjamra és elkezdünk csókolózni. Harry-vel este szinte semmit sem aludtunk, mert a babáról és az esküvőről beszélgettünk. Anyuékat is felhívtam és nagyon örültek, hogy Harry megkérte a kezem.


1 megjegyzés: