2012. augusztus 28., kedd

7. fejezet

Elérkezett a nap amikor Harry egy teljes napot tölt velem és a családommal. A nap jól és egyben kínosan kezdődött, amikor is Harry reggel 8-kor megérkezett és mivel én aludtam befeküdt mellém az ágyba és átkarolt! Nagyon cuki volt, mert miközben édesen aludtam aranyos dolgokat suttogott a fülembe pl.: még alvás közben is szép vagy meg jó a hajad illata.
9-kor felkeltem és fölültem az ágyban. Megpillantottam Harry-t aki bealudt a nagy várakozásban! Nagyon aranyos volt, még alvás közben is! :D Elkezdtem rajta röhögni, mert felhorkantott egyet és erre persze felkelt és megcsókolt. Izgultam, mert ugye este mostam utoljára fogat, szóval a reggeli szájszag nekem is megvan, de Harry azt mondta, hogy így is a barack illatú száj fényem íze volt a szájában. Feltápászkodtam és elindultam a fürdőszoba felé. Harry követett, de megpillantotta a kiscicámat Nasit, aki tegnap este kint kódorgott a sötét kertünkben. Így ott maradt vele és babusgatta! Nagyon cukik voltak együtt! :) Mikor kijöttem a fürdőszobából egy törölközőben, Harry lerakta a macskát és így szólt:
-Hűha!
-Mi van?-mondtam.
-Semmi csak, hű!-mondta Harry kikerekedett szemekkel.
-Te tudod!-mondtam és visszamentem a szobámba.
Felöltöztem és mondtam Harry-nek, hogy körbevezetem a környéken. Azt mondta, hogy OK és már el is indultunk. Fú, nagyon sokat sétáltunk és beszélgettünk! Anyuék nem voltak otthon, szóval mikor haza értünk, deja vum volt a tegnapi események miatt. Miután befejeztük Harry közölte velem, hogy ide jön Louis és El meg Niall és Lili is. Megkérdeztem, hogy ki az a Lili és ő meg azt mondta, hogy Niall Lilivel a koncerten ismerkedett meg, úgy ahogy mi is. Mikor megérkeztek rendeltünk egy XXL pizzát ebéd gyanánt. Délután leültünk TV-zni, de Harry kiment a szobából és azt mondta mindjárt jön. Mondom Ok. Mikor visszajött egy kis hosszúkás doboz volt a kezében. Oda ült mellém, kinyitotta dobozt és egy meseszép karkötő volt benne! Kivette a dobozból és megkérdezte:
-Zsófi, leszel a barátnőm?
-Persze!-mondtam.
-Akkor ezt felteszem a csuklódra! Magamnak is vettem egyet! Nézd!-és felhúzta a zakója ujját. Valóban neki is volt egy pont ugyan ilyen karkötője! Feltette a csuklómra és megcsókolt. A többiek végignézték a jelenetet és a végére csoportos csókolózás lett belőle! :D Este Harry elindult a szállodába és megkért rá, hogy holnap menjünk moziba! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése