2012. augusztus 27., hétfő

6. fejezet

Másnap korán felkeltem, mert tökéletesen kellett kinéznem! Elkészültem és apu elvitt a hotel elé. Amikor kiszálltam a kocsiból apunak alig tudtam egy sziát mondani és már a biztonsági őrök rángattak is fel a bizonyos szoba elé! Konkrétan bedörömböltek Harry ajtaján! Harry ajtót nyitott! Olyan tökéletesen nézett ki, mint minden képen és koncerten! Megfogta a kezem és bevezetett a szobába. Én csak álltam ott és hülyén bámultam. És elkezdünk beszélgetni....
-Háát, ez a szobám....ömmm.....bocsi, ha a biztonsági őrök durvák voltak veled, de nagyon komolyan veszik a munkájukat!-mondta Harry és elmosolyodva megfogta a kezem.
-Semmi baj! Igazából nem voltak ANNYIRA durvák! De mindegy, ne erről beszélgessünk!- mondtam.
-Igazad van!-mondta, és elkezdett mesélni! Annyira sok mindent mesélt, hogy már az elején elvesztettem a fonalat és elkezdem látványosan a mozgó ajkait bámulni. Persze ezt ő is észrevette...nagyon gáz volt! 
-Na! Most mesélj te!-mondta miután befejezte a mondandóját.
-Hö?!-mivel nem nagyon figyeltem ezért csak ennyi jött ki a torkomon, ami szintén nagyon gáz volt.
-Mesélj!-ismételte.
-Ömm....oké...-és csak meséltem és meséltem......Harry is elvesztette a fonalat és amikor a legjobb rész jött volna a sztorimban, Harry egyszer csak megcsókolt! Értitek? HARRY STYLES MEGCSÓKOLT!!! Miután feleszméltem a sokkból, megkérdeztem:
-Miért kaptam?
-Mert, annyira szép vagy, meg nem is rossz az angolod, meg annyira...áhhh.....elbűvöltél....-mondta Harry.
-Ohh....értem....-nyögtem ki és erre megint megcsókolt. És ez a folyamat eltartott vagy 4-5 percig, majd felálltunk és az ágyon folytattuk. De persze ne gondoljatok semmi rosszra! Nem történt semmi, csak hevesen csókolóztunk vagy negyed órán keresztül. Mikor befejeztük, Harry elvitt ebédelni valami jó étterembe, de annyira fura volt a neve, hogy nem tudtam megjegyezni! :D Mikor megebédeltünk, Harry hazavitt, de persze én hülye behívtam és ő meg bejött, csak arra nem számitott, hogy tele lesz a szobám fala Harry-s poszterekkel! De ő szerencsére csak ennyit mondott:
-De sok van belőlem! Legalább nem kell tükörbe néznem!-és elkezdtünk röhögni!
Anyuéknak is bemutattam:
-Anyu, ő itt Harry, Harry, ő itt Anyu-Anyu erre tátott szájjal kezet fogott Harry-vel.
-Apu, Harry, Harry, Apu-Apu kezet fogott Harry-vel, majd elvezette a nappaliba és leültek "dumcsizni",ahogy apa mondaná....Este 9-kor indult "haza" Harry, de mielőtt indult volna megcsókolt és megbeszéltük a holnapi találkánkat, hozzánk. Előre tudom, hogy kicsit égő lesz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése