2012. augusztus 1., szerda

5. fejezet

Harry odasúgta, hogy találkozzunk a színfalak mögött a következő szám után. Apu nem akart elengedni, de tudta, hogy milyen fontos ez nekem szóval elkísért. :) Amikor odaértünk Harry öltözője elé, nem akartak beengedni  az őrök, de Harry intett nekik, hogy vele vagyok. Apu kint maradt. A következő szám dobszóló volt és vagy 10 perces, így sokat tudtunk beszélgetni, persze angolul. Hát az angol egész jól megy, de azért nem anyanyelvi szinten...De szerencsére Harry-t ez nem zavarta.
-Szia-mondta Harry kezdésként-Komolyan gondoltad amit a papírra írtál?
-Igen, teljesen-mondtam és nagyon elpirultam. Inkább hasonlítottam egy fürt paradicsomra, mint egy emberre! :D
-Ebben az esetben több időt kéne eltöltenünk egymással, mint 10 perc!-mondta Harry és egy puszit nyomott a homlokomra :$ 
-Oké-mondtam-de mikor és hol? 
-A hotelszobámban és holnap? 10-re érted jövök! Hol vegyelek föl, mert gondolom nem akarod elmondani egy ismeretlennek a címedet! Jajj! Bocsánat egy kicsit előre szaladtam! ...ööö...a hotel előtt? 
-Oké, 10-kor a hotel előtt, de melyik hotel? 
-a Four Seasons. :)-mondta Harry és az őr intett Harrynek, hogy a koncert folytatódik. És ezzel a lendülettel kedvesen(képzelhetitek mennyire) kitessékelt az öltözőből. Apu kint várt és egyszer csak megláttam azt a csajt Niall-lel aki a VIP sorban állt előttem! Úgy érzem ebből dupla randi lesz! :)

2 megjegyzés: