2013. április 22., hétfő

38. fejezet

-Harry! Gyere egy pillanatra!
-Mondj...Apa?!-mondta Harry.
-Kicsi fiam! Hogy megnőttél!-próbált korrigálni az apa.
-Pénz kell, mi?-szólt Harry lekezelően
-Na jó, én ezt nem nézem. Felbosszantom itt magam...Intézzétek el magatok között...-mondtam.
Ezek után még hangosan vitatkoztak tíz percig, majd Haz becsapta az ajtót, a virágcsokorral a kezében. Berohant a hálóba én pedig utána.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Semmi. Apa egy alkoholista barom. Mindig elissza a pénzét és ide jön kunyerálni, azok után amit velünk tett...-regált Harry.
-Mit tett?
-Megverte anyát, megverte Gemma-t, az összes vagyonunkat elitta, ezért én dolgoztam. Anyunak segítettem, ezért mindent el kellet sajátítanom. A vasalást, a mosogatást, a mosógép elindítását, felmostam, söpörtem...Mint egy bejárónő. Gemma-val felváltva. Anyut meg hagytuk pihenni. Elég megerőltető volt egy ilyen férfi mellett élni...
-Szénykém...-mondtam, átkaroltam és egy puszit nyomtam a homlokára.
-De legalább veled meg Havennel teljes lesz a családom. Sosem leszek olyan apa, mint amilyen az enyém volt.
-Remélem is!-mondtam és hirtelen az ölébe ültetve megcsókolt.
-Ne izgulj.-mondta vigyorogva.
Kicsit még bent voltunk a szobában, majd kivonultunk kézenfogva. Anne és Gemma értetlenül álltak, majd Harry felvilágosította őket a helyzetről. Gemma zokogásban tört ki, majd Anne elvezette őt a fürdőbe. Ezen a ponton úgy érezték anyuék, hogy inkább elmennek. Jól tették. A fiúk itt maradtak a csajokkal. Két klikkre oszlottunk. Én a lányokkal a hálóban dumáltam, Haz a fiúkkal a nappaliban tette ugyanezt. A lányok furcsa dolgokat mondtak. Például, hogy Danielle és Liam nem is az X-faktor során taliztak először, hanem előtte összefutottak párszor, és az X-faktorban teljesedett ki az egész. El meg nagyon aranyosan azt mesélte, hogy ő is egy Directionerként lett Louis barátnője és, hogy ez ad reményt minden lánynak a Földön. Miközben El mesélt, észrevettem, hogy Pez ujján egy gyémát berakásos gyűrű van. Rákérdeztem...

1 megjegyzés:

  1. uj, mikorra várható? remélem, összeházasodik Perrie és Zayn:) ők a kedvenc párosom*-*

    VálaszTörlés