2012. július 30., hétfő

2. fejezet

A szüleim tudják milyen One Direction fan vagyok, még Július 23-án -a One Direction szülinapján- is elviselték miden számukra hülye dolgok pl: kanállal ettem a fagyit, amikor macskát láttam elkezdtem ordítani , hogy "Kiscica! Picica!". Ezért is kaptam a szülinapomra tőlük egy VIP jegyet a One Direction koncertre. A kedvencem a One Directionből Harold Edward Styles, ezért készitettem egy kis táblát a koncertre a következő felirattal: Szeretném tudni, hogy ki az igazi Harry Styles. Elkészültem a koncertre. Tudjátok, tökéletes smink, tökéletes ruha, tökéletes haj...de mind ez csak szerintem volt így, mert anyuék nem szeretik ha sminkelem magam, Idézem: "Fő a TERMÉSZETESSÉG!". Na mindegy...Apuval elindultunk a koncertre, mert egyedül nem engednek el. Megérkeztünk, de hihetetlen hosszú sor állt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése